sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Artikkeli nro1

http://www.valtiotieteilija.fi/node/118

Verkkomaailma on kuin rehevä viidakko, jossa monet kukat kukkivat ja jotkut kuihtuvat. Artikkelissa pohdittiin sosiaalisten medioiden tuloa osaksi yksilöiden ja yritysten arkipäivää. Vielä tänäkin päivänä joidenkin yritysten johto keskustelee niiden hyödyllisyydestä yritysmaailmamassa. Sosiaalisten medioiden mielletään useasti vieläkin olevan nuorten viihdekäyttöön tarkoitettuja kanavia. Nykyisin tiedetään sosiaalisten medioiden soveltuvan esimerkiksi nopeaan, tiiviiseen tiedottamiseen ja markkinointiin. Ne toimivat hyvin kampanjoiden osana sekä keskustelualustoina. Sosiaalisten medioitten kautta on mahdollista saada laajempaa näkyvyyttä ja tunnettuutta sekä tavoittaa uusia ryhmiä.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti